خرید عمده زرشک

بهترین قیمت خرید عمده زرشک اعلا قائنات

بهترین قیمت خرید عمده زرشک اعلا قائنات در چه زمانی اعلام می شود؟

چگونه از قیمت زرشک قائنات به صورت روزانه مطلع شویم؟

امروزه مصرف زرشک تنها محدود به مناطق و کشور های تولید کننده ی آن نمی باشد و این محصول به خوبی جایگاه خود را در بازار های جهانی بدست آورده است.

اینکه تجار و خریداران عمده زرشک بتوانند بهترین زرشک قائنات را با قیمت مناسب خریداری کنند، برایشان تجربه ی یک خرید ایده آل را رقم می زند.

در این مقاله به سوالات بیان شده در ابتدای مطلب پاسخ خواهیم داد و همچنین به بررسی صادرات زرشک و عوامل موفقیت در آن می پردازیم.

بهترین زرشک قائنات

قائنات یکی از مهمترین شهر های تولید کنندهی انواع زرشک در منطقه ی زرشک خیز خراسان است، که ههر ساله میزان زرشک زیادی در ان تولید و فراوری شده و روانه ی بزار های  داخلی و خارجی این محصول می شوند.

چناچه بخواهیم زرشک را برای بررسی دقیق تر ویژگی های آن دسته بندی کنیم می توانیم این محصول را به سه دسته کلی زرشک پفکی، زرشک دانه اناری و زرشک تالاری تقسیم بندی نمود.

در درجه اول زرشک پفکی بهترین کیفیت را در میان انوع زرشک برخوردار است که ظاهر تپلی و اصطلاحا پفکی و رنگ قرمز روشن دارد.

این نوع زرشک بیشتر به عنوان یک کالای لوکس به شمار می رود و در نتیجه قیمت زرشک پفکی درجه یک نسبت به سایر انواع زرشک بالا تر می باشد.

برای حفظ کیفیت زرشک پفکی توصیه می شود آن را در جای خشک و خنک نگهداری نمود تا کیفیت رنگ و طعم آن برای مدت طولانی تری ماندگاری داشته باشد.

بهترین قیمت خرید عمده زرشک

معمولا در ابتدای فصل برداشت هر محصول به دلیل فراوانی محصول بهترین قیمت برای خرید آن ارائه می شود چرا که با گذر از ایام برداشت از فراوانی آن کالا در بازار کاسته شده و قیمت ها افزایش می یابند.

اما این مساله در رابطه با محصولی مانند زرشک کمی متفاوت است.

این تفاوت از آن جهت می باشد که بخش عمده ای از زرشک برداشت شده برای فرآوری و طی مراحل خشک شدن به ترمینال های مخصوص منتقل می شود و در آنجا پس خشک شدن روانه ی بازار فروش می گردد.

در واقع برای خشک کردن زرشک تازه دو روش وجود دارد که به صورت مختصر در زیر به آن ها اشاره شده است:

  1. آفتاب خشک کردن زرشک: برای این کار زرشک را در فضای آزاد و در معرض تابش مستقیم نور خورشید قرار داده تا رطوبت موجود در آن گرفته شده و به اصطلاح زرشک خشک شود.
  2. خشک کردن زرشک در تالار های مخصوص: این روش خشک کردن بدور از تابش مستقیم نور خورشید و تحت شرایط و دمای کنترل شده بوده و موجب حفظ کیفیت ظاهری زرشک می شود که در نهایت منجر به تولید زرشک پفکی و زیر تالاری خواهد شد.

البته این پرسه کمی زمان بر بوده آماده سازی زرشک برای ورود به بازار فروش چند ماهی زمان می گیرد.

بر طبق مطالب ذکر شده مشخص می شود که بهترین زمان برای خرید زرشک با قیمت مناسب یک تا دو ماه پس ایام برداشت این محصول می باشد.

چگونه از قیمت زرشک قائنات به صورت روزانه مطلع شویم؟

یکی از نکات مهم که برای خریداران و فروشندگان عمده زرشک حائز اهمیت است، اطلاع روزانه از قیمت خرید و فروش عمده این محصول در بازار داخلی و جهانی می باشد. چرا که این مساله ازتباط مستقیم با میزان سود حاصل از خرید و فروش را برایشان دارد.

شرکت ماهان مهر داریس سال ها تجربه کار در حوزه ی انواهع خشکبار مانند پسته و بادام، زرشک، کشمش و… را دارد و می توان با مراجعه به سایت این مجموعه اطلاعات جامعی را در حوزه ی صادرات و فروش انواع محصولات آن بدست آورد.

علاوه بر این شما بزرگواران ضمن برقراری تماس با مشاوران مجموعه می توانید از قیمت روز انواع زرشک، پسته و… مطلع گردید.

روش تشخیص زرشک اعلا

در اینجا قصد داریم تا نکاتی را بیان کنیم که در هنگام خرید زرشک با بکارگیری آن ها می توانید بهترین خرید را انجام دهید.

زرشک اعلا، زرشکی است که هم ظاهر خوبی دارد و هم عطر و طعم مورد پسند.

  • در واقع زرشک خوب به رنگ قرمز روشن می باشد و از خرید این محصول با رنگ تیره جدا باید اجتناب کرد چرا که به قول ضرب المثل معروف که می گوید (رنگ رخسار خبر می دهد از سر درون )، رنگ تیره زرشک نیز ممکن است نشان از کهنگی این محصول و نیز نگهداری در شرایط نامناسب آن باشد.
  • به این نکته نیز توجه کنید که چنانچه رنگ زرشک زیادی روشن باشد نشان از این است که میوه قبل از اینکه کاملا برسد و به مرحله ی برداشت برسد، برداشت شده و این بدان معنی است که دارای رطوبت زیادی است. وجود رطوبت در زرشک موجب فاسد شدن آن می گردد.
  • برخی از فروشندگان این محصول، زرشک بی کیفیت از قبل مانده را با زرشک درجه یک ترکیب کرده و به صورت ترکیبی می فروشند از این رو دقت به یکدست بودن زرشک از دیگر نکاتی است که خریدار باید بدان توجه کند.
  • اسپری کردن روغن و یا اب بر روی زرشک یکی دیگر از روش های تقلب در هنگام فروش زرشک می باشد. از این رو قبل از اقدام به خرید توصیه می شود مقداری زرشک در در دست گرفته و علاوه بر بررسی عطر و طعم آن سایر نکات گفته شده را با دقت مورد بررسی قرار داد.