اخرین قیمت پسته فندقی خندان درجه یک 97

اخرین قیمت پسته خندان فندقی درجه در سال 97 به نسبت سال 96 تغییراتی زیادی را داشته است .پسته فندقی خندان یک پسته کاملا صادراتی محسوب می شود ، این امر سبب شده که قیمت پسته فندقی اهمیت فوق العاده ای پیدا کند . میزان صادرات پسته فندقی از تمامی پسته ها بیشتر است .کشور اول مقصد این پسته چین می باشد ، که بزرگترین خریدار پسته از ایران است . در سال 96 تولیدات نسبت بالای پسته، پسته فندقی متعادل بوده و خرید پسته فندقی برای صادرات رونق بالایی پیدا کرده بود . اما در سال 97 محصولات باغات ایران بالغ بر 80 درصد به طور کلی از بین رفت و هم چنین افزایش بی سابقه نرخ ارز در قیمت پسته فندقی تاثیر فراوانی گذاشت ، به طوری که اخرین قیمت پسته فندقی خندان در مهر 97 نسبت به مهر سال 96 بالغ بر بیش از 4 برابر شده است . 

اخرین قیمت پسته فندقی خندان درجه یک 97

اخرین قیمت پسته فندقی

اخرین قیمت پسته فندقیامروزه با توجه به شرایط موجود قیمت پسته بسیار افزایش یافته است . البته این افزایش قیمت بیشتر به خاطر حضور واسطه ها  و دلالان است  . اخرین قیمت پسته فندقی را می توان از سایت های فروش این محصول به صورت آنلاین دید . این روند قیمتی با توجه به چشم انداز پسته تا حدودی پا برجا خواهد ماند . دلیل اینکه در اخرین قیمت پسته فندقی نرخ ارز اثر گذار است تماما بر می گردد به صادراتی بودن این محصول . هر چه قیمت ارز در ایران افزایش پیدا کند مستقیم در قیمت پسته هم اثر می گذارد . البته نکته مهم اینجاست ، که در قیمت جهانی پسته تغییری ایجاد نشده است دلیل ان هم اینکه قیمت جهانی پسته بر اساس دلار نرخ گذاری می گردد .  قیمت خرید پسته از کشاورز بسیار پایین تر از قیمت عرضه این محصول در بازار است .در ادامه به قیمت چند نوع پسته در کشور اشاره می کنیم :  قیمت پسته دهن بست از کیلویی 88 هزار تومان به بالاست ،قیمت پسته شور  کیلویی 150 هزار تومان به بالا ،قیمت پسته آب خندان احمد آقایی کیلویی 115 هزار تومان به بالا ، قیمت پسته قزوین نیز از کیلویی 140 هزار تومان به بالا ست . برای اطلاع از اخرین اخبار قیمت پسته می توان به سایت های اینترنتی این محصول مراجعه کرد . 

تعرقه پسته فندقی برای صادرات

بازار پسته فندقی صادراتی خندان در کشور هایی که به تهیه این محصول با نرخ ارزان اهمیت می دهند ، همیشه پر رونق است  .تعرفه پسته فندقی برای صادرات صفر می باشد . به طور کل صادرات پسته بدون تعرفه است و هیچ گونه افزایش قیمتی بر روی پسته ایجاد نمی کند . البته هزینه هایی مانند : ارزیابی گمرکی ، استاندارد ، قرنطینه  و … برای صادرات وجود دارد که تاثیر چندانی بر روی قیمت نهایی نمی گذارد . سهم صادرات پسته در بازار جهانی بیش از 3 میلیارد دلار است . که بزرگ ترین کشور های صادر کننده آن امریکا ، ایران و هنگ هنک هستند . رشد صادرات پسته نسبت به سال 2017 پانزده درصد کاهش داشته است . تولید کنندگان این محصول با بکار گیری اصول بازار یابی  و بسته بندی توانسته اند به بازار های بین المللی محصولات خود را صادر کنند . پسته فندقی نسبت به دیگر ارقام از سایز کوچکتری برخوردار بوده و از نظر اندازه کمی کوچکتر از فندق می باشد پسته فندقی به دلیل سایز کوچک و تعداد بیشتر در واحد وزن مورد توجه قرار گرفته وبیشترین میزان صادارت را در بین همتایان خود دارد . 

بازار بزرگ فروش پسته خندان فندقی در کشور

بازار بزرگ فروش پسته خندان فندقی در کشورپسته یکی از محصولات عمده صادراتی بخش کشاورزی ایران می باشد و بزرگترین صادر کننده این محصول در سطح جهان ایران می باشد . سهم چشمگیری از تولید ، سطح زیر کشت مقدار و ارزش صادرات جهانی پسته به ایران اختصاص دارد . از همین رو بازار بزرگ فروش پسته خندان فندقی در کشور بسیار پر رونق تر از دیگر نوع پسته ها می باشد . پسته ابطحی نیز از دیگر محصولات پسته است که در کنار پسته خندان فندقی از بازار فروش خوبی برخوردار است و مشتریان خاص خود را دارد . علی رغم این که ایران بزرگ ترین تولید کننده و صادر کننده پسته در جهان است و مطالعات نشان می دهد که ایران در تولید و صادرات پسته از مزیت نسبی برخوردار است ، در زمینه تولید ، بازاریابی و بازار فروش آن در کشور مشکلات زیادی وجود دارد . فروش پسته رفسنجان در ایران جایگاه ویژه ای دارد زیرا بهترین پسته ها در این شهرستان کشت می شوند . 

تولید باکیفیت ترین پسته های خندان فندقی در کشور

تولید باکیفیت ترین پسته های خندان فندقی در کشوردر زمینه تولید ، بازار یابی و صادرات پسته مشکلات زیادی وجود دارد . در رابطه با تولید پسته ، مشکل بیشتر به بهروری پایین عامل پسته زمین بر می گردد . به گونه ای که کشور از این بابت رتبه دهم را در میان تولید کننده عمده جهان در سال 2005 داشته است . اما با این حال تولید با کیفیت ترین پسته های خندان فندقی در کشور انجام می شود به طوری که مطابق آمار سال 1384 ، استان کرمان با 76/51% سطح بارور پسته کشور مقام اول را داراست و  دو استان یزد و خراسان رضوی به ترتیب با 8/02% و 5/2% مقام های دوم و سوم سطح زیر کشت را به خود اختصاص داده اند . بهترین و با کیفیت ترین پسته ایران که از لحاظ مزه و طمع اندازه نه تنها در ایران مطرح است بلکه در جهان مرغوب ترین انواع پسته است پسته شهرستان رفسنجان است . رفسنجان در طرح دولت ها برای صنعتی و مکانیزه کردن پسته و رشد صادرات و کشاورزی بسیار مورد توجه بوده است . به همین سبب تولید با کیفیت ترین پسته های خندان فندقی در کشور در این شهرستان انجام می شود .  

فروش پسته خندان فندقی زیر قیمت بازار در کشور

فروش پسته خندان فندقی زیر قیمت بازار در کشوربازار فروش پسته فندقی به نسبت رقم های دیگر بسیار پر رونق تر می باشد . پسته یکی از بهترین رقم های پرورشی می باشد که به خاطر شرایط ویژه ای که دارد برای انواع مختلف استفاده از پسته مناسب می باشد  . همانطور که گفته شد ، پسته مطرح برای کاربرد های مختلفی از این محصول ، در بیشتر موارد پسته فندقی می باشد . زیرا از قیمت مناسب تری برخوردار است و می توان به راحتی تهیه کرد . رقم فندقی به خاطر کاربرد بسیار بالایی که دارد در ایران بیشترین باغ پسته را به خود اختصاش داده است و هم چنین به شکل های مختلف برای صادرات نیز استفاده می شود که رتبه اول در فروش در کشور نیز به خود اختصاص داده است . بنابراین فروش پسته خندان فندقی در کشور در وضع مطلوبی به سر می برد و به صورت انبوه و گسترده در نقاط مختلف کشور به فروش می رسد . مرکز خرید پسته در ایران را در شهر کرمان است که بیشتر زیر کشت این شهر را پسته فرا گرفته است . انواع پسته را می توان به صورت اینترنتی خریداری کرد ، خرید اینترنتی پسته اکبری نیز شامل این موارد می شود . 

مزایای عمده فروشی پسته خندان فندقی

مزایای عمده فروشی پسته خندان فندقییکی از محبوب ترین و اقتصادی ترین انواع پسته موجود در بازار ایران پسته خندان فندقی است که اغلب در کرمان و یا رفسنجان برداشت می شود این پسته ظاهری زیبا و گرد مانند دارد و به همین دلیل به فندقی شهرت یافته است از همین رو عمده فروشی پسته فندقی دارای مزایای زیادی هم برای فرروشنده و هم مصرف کننده دارد ، زیرا قیمت پایانی برای خریدار کمتر تمام می شود و از این رو فروشنده با عمده فروشی این محصول سود خوبی را به دست می اورد . بنابراین مزایای عمده فروشی پسته خندان فندقی هم شامل حال خریدار و هم شامل فروشنده این محصول می شود . 

بازرگانی خرید و فروش پسته خندان فندقی

بازرگانی خرید و فروش پسته خندان فندقیمغز پسته خندان فندقی از نظر میزان سفارش با دیگر مورد ها متفاوت می باشد که ترفند و تکنیک فروش این محصول نیز مانند انواع دیگر مغز پسته هاست . خرید و فروش عمده پسته خندان  فندقی از طریق بازرگانی های این محصول در سراسر کشور انجام می شود . بازرگانی خرید و فروش پسته خندان فندقی علاوه بر فروش پسته خدماتی دیگری نیز از قبیل اموزش خرید و فروش پسته را نیز در اختیار مشتریان و مصرف کنندگان این محصول قرار می دهند هم چنین اخبار پسته را نیز می توان از این بازرگانی ها  که شامل قیمت و کیفیت را دریافت کرد . در بازرگانی های پسته قیمت مغز پسته بسیار بیشتر از خود این محصول است . پسته احمد آقایی درجه یک نیز از دیگر محصولات پسته است که در بازرگانی های خرید و فروش پسته وجود دارد .

سایز های مختلف پسته خندان فندقی

سایز های مختلف پسته خندان فندقیاگر تجربه خرید پسته را از فروشگاه های و برندهای معتبر آجیل و خشکبار داشته باشید حتما متوجه شده اید که علاوه بر انواع پسته ، پسته خندان فندقی در سایز های مختلف به فروش می رسد . سایز های مختلف پسته خندان فندقی را به نسبت درشتی و کوچکی ان ها انجام می دهند . این محصول دارای انس های مختلفی است که همان طور که گفته شد با توجه به ریز و درشت بود آن نام گذاری می شود . خریداران پسته خندان فندقی متناسب با ذائفه خود می توانند این محصول را در سایز های مختلف تهیه کنند . 

برندهای مشهور تولید کننده پسته خندان فندقی در ایران

برندهای مشهور تولید کننده پسته خندان فندقی در ایرانبا تولید گسترده پسته در کشور برندهای زیادی هم در این زمینه به وجود امده اند . برترین برند پسته برندی است که محصولی با کیفیت و مرغوب را همراه با بسته بندی شکیل روانه بازار کند . انواع پسته که در کشور مورد استفاده قرار می گیرد شامل احمد آقایی ، اکبری ، کله قوچی و فندقی خندان است . هر کدام از این محصولات را می توان با برند های مختلف در بازار مشاهده کرد . برندهای مشهور تولید کننده پسته خندان فندقی در ایران علاوه بر اینکه بازار داخل کشور را در اختیار دارند در بازار های جهانی نیز فعالیت گسترده ای دارند و با ارئه مرغوب ترین پسته ها این بازار را نیز در اختیار دارند . قیمت پسته در خارج از کشور به دلیل صادراتی بودن آن خیلی بیشتر از داخل کشور است به طوری که قیمت هر کیلو پسته در ترکیه حدود 15 دلار است  . 

بهترین زمان برای مصرف پسته

بهترین زمان برای مصرف پستهکار شناسان پسته را به عنوان سالم ترین گزینه برای میان وعده تلقی می کنند . کارشناسان معتقدند که پسته از سالم ترین میان وعده ها به شمار می رود . هم چنین پسته ها سرشار از فیبر ، چربی های سالم ، ویتامین ها و مواد معدنی هستند و تحقیقات نشان می دهد که به کاهش کلسترول ، بهبود عملکرد رگ ها عضلات و مفاصل نیز کمک می کند . برخی از پسته ها ممکن است چربی بالایی داشته باشند . به همین دلیل توصیه می شود که  آن ها را در مقدار محدوده و در زمان معین مصرف کنید تا بر سلامت شما تاثیر نگذارد . اگر می خواهید از پسته حداکثر استفاده را ببرید ، توصیه می شود که آن را صبح ها مصرف تمایید . مصرف پسته به همراه صبحانه می تواند به رفع خستگی کمک کند و فشار خون بدنتان را تنظیم کند . هم چنین نقش مهمی را در حذف کلسترول بد از خون و عملکرد قلب بازی می کند . هم چنین مصرف پسته در غروب پس از گذشت یک روز طولانی ، ایمنی و استقامت شما را افزایش می دهد .

فرآورده های حاصل از پسته فندقی چه می باشند؟

فرآورده های حاصل از پسته فندقی چه می باشند؟فراورده های حاصل از پسته فندقی عبارتند از : کره پسته – حلوای پسته – روغن پسته . کره پسته محصولی خمیری شکل است که از مغز برشته و آسیاب شده همراه با شکر یا شیرین کننده های طبیعی مثل عسل و شهد خرما به دست می اید و قابل استفاده توسط تمام اقشار جامعه می باشد.کره پسته می تواند به عنوان کرم بین دو بیسکوییت و ویفر ، مغز کیک و کلوچه ، تزئین بستنی و … به کار رود  . حلوای پسته فراورده ای جامد با ظاهری یکنواخت است که از مخلوط کردن شربت قند و پسته آسیاب شده و سایر افزودنیها مجاز و با ترکیبات مشخص به دست می اید . محصول پسته ماده ای انرژی زا بوده و به راحتی کالری مورد نیاز بدن را تامین می کند . روغن پسته روغنی است که از طریق فشار مکانیک از مغز این محصول تولید می شود .

کارخانجات بسته بندی پسته خندان فندقی در کشور

کارخانجات بسته بندی پسته خندان فندقی در کشور به دلیل پر فروش بودن پسته خندان فندقی شرکت های تولید کننده و کارخانجات بسته بندی پسته خندان فندقی در کشور گسترش زیادی را داشته و با توجه اهمیت بالای این محصول در امر صادرات شاهد بهترین و زیبا ترین  بسته بندی پسته در این کارخانجات هستیم . انجمن پسته رفسنجان زیر مجموعه انجمن پسته ایران می باشد . شهر رفسنجان به دلیل حجم بالای زیرکشت این محصول دارای کارخانجات بسته بندی فراوانی است . به همین دلیل است که فروش پسته رفسنجان از اهمیت بالایی در بین خریداران این محصول دارد . 

پرفروش ترین های پسته فندقی

پرفروش ترین های پسته فندقیایران به عنوان بزرگ ترین صادر کننده پسته در جهان می باشد که ارقام مختلفی از پسته را پرورش می دهد . از این رو پرفروش ترین پسته ایران در میان ارقام مختلف پسته ، رقم فندقی می باشد که باغ های زیادی را در مناطق مختلف کسور به خود اختصاص داده است . هم چنین قابل ذکر است که پسته فندقی خود نیز در چند نوع می باشد که با توجه به زمان برداشت محصول نام گذاری شده اند  .پسته فندقی تمام خندان جز پر فروش ترین های پسته فندقی است . پسته فندقی به دلیل قیمت مناسب تری که نسبت به انواع دیگر پسته دارد از فروش خوبی برخوردار است .

راهنمای خرید پسته خندان فندقی با کیفیت بالا

راهنمای خرید پسته خندان فندقی با کیفیت بالاانواع پسته فندقی را با انس بالا از سامانه های اینترنتی به صورت آنلاین با قیمت بسیار مناسب خرید کنید ، شاید برایتان سوال پیش بیاید که انس پسته چیست ؟ انس پسته یک معیاری می باشد برای سنجش درشتی و بزرگی و کوچکی پسته که از زمانهای قدیم مرسوم بوده است .در ادامه به راهنمای خرید پسته خندان فندقی با کیفیت بالا اشاره می کنیم . اولین نکته که شما در هنگام خرید پسته خندان باید بدانید این است که آیا پسته خندانی که فروشنده جلوی شما گذاشته واقعا خندان است یا پسته دهن بسته بوده و به زور به جبر پسته بیچاره را مجبور به خنداندن کرده اند .برای تشخیص پسته خندان یک دانه از پسته را بردارید و سعی کنید با فشار دادن دو طرف پوسته استخوانی شکاف پسته را ببندید و مغز پسته را در بین دو پوسته پنهان کنید اگر موفق نشدید و مغز پسته هم چنان به دلیل بزرگ بودن دیده شد نتیجه می گیریم که این نوع پسته با کیفیت است ولی اگر با فشار دادن دو پوسته استخوانی شکاف پسته بسته شد و مغز پسته دربین دو پوسته قرار گرفت و پنهان شد ، به دلیل کوچک بودن مغز ، نتیجه می گیریم این پسته ، دهان بسته بوده که به زور خندانش کردند پس از درجه کیفیت پایین برخوردار است .