بادام زمینی روکش دار

بادام زمینی روکش دار پنیری قیمت فروش عمده

بادام زمینی روکش دار در انواع طعم های باربیکیو، پنیری،تند فلفلی… از محبوب ترین بادام زمینی های طعم دار به شمار می روند که خرید عمده ی آن ها جهت بسته بندی های گرمی و فروش در بازار می تواند سودآوری خوبی را به همراه داشته باشد.
در صنعت آجیل و خشکبار استفاده از روش های نوین برای طعم دار کردن انواع مغز دانه ها بویژه بادام زمینی می تواند موجب جلب رضایت قشر بیشتری از مشتریان شده و با تحت پوشش قرار دادن انواع سلیقه ها میزان مشتریان را افزایش داد.

خرید بادام زمینی روکش دار فله ای

با توجه به اینکه ایران خود تولید کننده ی بادام زمینی در منطقه به شمار می رود و بادام زمینی شمال از کیفیت طعم خوبی برخوردار است اما همواره انواع بادام زمینی خارجی مانند بادام زمینی روکش دار هلندی امروزه محبوبیت بسیاری در کشورمان به دست آورده اند و خریداران عمده این محصول دوارداتی معمولا آن را به صورت فله ای خریداری می کنند تا برای بسته بندی مورد استفاده قرار دهند که برای خرید آسان این محصول می توانند از قیمت روز انواع بادام زمینی شور یا خام ایرانی و خارجی از طریق سایت و فروشگاه های اینترنتی مطلع شوند.

بادام زمینی روکش دار

خواص مصرف بادام زمینی

بادام زمینی سرشار از ویتامین e می باشد از این رو مصرف آن می تواند نیاز بدن را به این ویتامین تا حد زیادی تامین کند.
همچنین تحقیقات به عمال آمده نشان داده است که افرادی که در برنامه ی روزانه ی خود بادام زمینی خام و یا بو داده را قرار داده اند و حداقل 4 مرتبه در هفته آن را مصرف می کنند کمتر در معرض  احتمال سکته قلبی قرار می گیرند.
البته مصرف بادام زمینی تنها محدود به خوردن دانه ی آن نمی شود و می توان از فرآورده های آن نیز بهره برد که برخی از انواع آن عبارتند از:

  • خلال بادام زمینی
  • پودر بادام زمینی
  • کره ی بادام زمینی
    که  این ها را می توان از بادام زمینی ایرانی نیز تولید نمود.

یکی از مناسب ترین انواع این محصول برای تولید کره ی بادام زمینی آستانه اشرفیه در سایز ریز است که قیمت و کفیت بسیار مناسبی دارد.

منبع: ایران بادام